Felhasználási feltételek

Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák cégnév: Édes Érzés Kft. (székhely: 1201 Budapest, Vörösmarty utca 28/A, adószám: 23401347-2-43), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre.

Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: Édes Érzés Kft.
A szolgáltató székhelye: 1201 Budapest, Vörösmarty utca 28/A
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@edeserzes.hu
Cégjegyzékszáma: 01-09-936-935
Adószáma: 23401347-2-43
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Édes Érzés Kft.
Telefonszáma: +3630/859-8606

Adatvédelem
A felek kijelelentik, hogy hatályos adatvédelmi jogszabályokat önmagukra nézve kötelezőnek
ismerik el, a személyes adatok védelmét együttműködésük során mindvégig szem előtt tartják

Felek az adatvédelemmel összefüggésben kiemelten a következő jogszabályokat követik:
- a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény ("Ptk.")
- Az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (2016. április 27.) - a
természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről
és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül
helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet, GDPR);
- az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII.
tv. ("Adatvédelmi tv." vagy "Infotv.");

A felek az előírt adatvédelmi intézkedésekkel összhangban adatvédelmi tájékoztatóval
rendelkeznek, mely elérhető Felek nyilvános honlapjain. Az adatkezeléssel kapcsolatos további
információkat az adatkezelési tájékoztató tartalmazza.

A megjelenített termékképek csak illusztrációként szerepelnek, és eltérhetnek a valóságtól.

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a "Kosárba" gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár "Megtekintés" gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét. Továbbá itt van lehetőség egyedi kedvezménykuponok érvényesítésére a ,,Kupon beváltása" opciónál.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. 

A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (pl. Foxpost vagy Házhozszállítás), valamint fizetési módot (utánvét, bankkártyás fizetés vagy banki átutalás). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a "Megrendelés" gombra. A beérkezett megrendelések feldolgozása minden hétköznap 10-18 óráig történik.

Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak forintban értendők, tartalmazzák a 27%-os ÁFÁ-t. Az árak tájékoztató jellegűek, az árváltozás jogát fenntartjuk. Az oldalon feltüntetett árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a "Megrendelés" gomb megnyomása előtt van lehetősége. A megrendelés véglegesítése előtt egy összesítő oldalra kerül a vásárló. Itt minden megadott adat jól látható (pl. Szállítási cím). Ha bárhol hibát észlel, a ,,Módosítás" gombra kattintva elvégezheti a megfelelő változtatásokat.

A megrendelés visszaigazolása

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően a vevő egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről. Később esetleges további szállítási információkkal kapcsolatban is küldünk tájékoztató e-mailt. Abban az esetben, ha a vásárló ajándékba kéri a terméket, és ezt jelezte is a vásárlás során, a vásárlást követően a megadott e-mail címre küldjük az elektronikus számlát.

Szállítási módok

A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal, FoxPost csomagautomatán keresztül, illetve Személyes átvétellel történik.
Megrendeléseinknél a várható kiszállítási idő 1-10 munkanap.

Futárszolgálattal házhozszállítás:
Várható kiszállítás: 1-10 munkanapon belül
A megrendelt termékeket futárszolgálati partnerünk szállítja házhoz. 

FoxPost Csomagautomatában
Várható kiszállítás: 1-10 munkanapon belül

Személyes átvétel
Üzletünkben nyitvatartás időben lehetőség van a rendelés személyes átvételére valamint fizetésére.

Kiszállítási idő:
A beérkezett megrendelés feldolgozásától számított 1-10 munkanapon belül. Egyes esetekben a termékek beérkezésétől függően néhány napos eltérés is lehetséges.

A külön leadott megrendeléseket nem áll módunkban egy csomagként kezelni, ennek ellenére minden esetben megpróbáljuk a vásárló számára legkedvezőbb kondíciókat megtalálni. Külföldre jelenleg nem szállítunk!

A vásárlási folyamat során a szállítási díjakat minden esetben a honlapunk automatikusan tölti ki a kiválasztott szállítási mód és a kosárban lévő termékek alapján.

A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.

A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal, a vásárlóknak a 18. életévet be kell tölteniük. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek nem minősül. A megkötött szerződést nem iktatják, utólag nem lesz hozzáférhető, és nem utal semmilyen magatartási kódexre. Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért semmilyen felelősséget nem vállalunk! A termékoldalakon található termékleírások csak tájékoztató jellegűek, nem minden esetben tartalmaznak minden információt az adott termékről.

Elállási jog

A megrendelő a szerződéstől 14 napon belül indoklás nélkül elállhat, ha postára adja legkésőbb a 14. napon az elállási szándékát tartalmazó dokumentumot. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. Abban az esetben amikor a csomag vagy bizonyos része azért nem kerül átadásra, mert a vásárló nem töltötte be a 18. életévét vagy azt a futár kérésére hitelt érdemlően igazolni nem tudja, a visszaszállítás költsége ebben az esetben is a megrendelőt terheli. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli.

Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

A vásárlót nem illeti meg az indokolás nélküli (objektív, abszolút) vásárlói elállás joga a forgalmazott termék természeténél fogva, az élelmiszernek minősülő termékek vonatkozásában. Az élelmiszerhigiéniai, tárolási, élelmiszerbiztonsági szabályok vásárlónál való megtartásának ellenőrizhetetlensége miatt a forgalmazó a vásárlótól visszaszolgáltatott termék továbbértékesítésével a fogyasztókat veszélynek tenné ki, ezért az ilyen termékre a vásárlónak történő átadást követően az indokolás nélküli elállás kizárt.

További információt az elállási jog gyakorlásáról a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapján találhat.

Amennyiben élni szeretne elállási jogával, kérem az info@edeserzes.hu címen jelezze ezen szándékát!

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez az e-mail 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak a "Kapcsolat" menüpont alatt található elérhetőségeken keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor.

Édes Érzés

LÁTOGASS MEG

1113 Budapest, Bartók Béla út 37.

HÍVJ BENNÜNKET

+3630/859-8606

ÍRJ NEKÜNK

info@edeserzes.hu

Nyitvatartás

Hétfő: ZÁRVA
Kedd: ZÁRVA
Szerda: ZÁRVA
Csütörtök: ZÁRVA
Péntek: ZÁRVA
Szombat: 11:00 - 19:00
Vasárnap: 11:00 - 19:00


Kiszolgálás a nyitvatartás utolsó 30 percében nincs!

Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el